سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت یخساز صنعتی

 

یخساز صنعتی:

یخساز صنعتی خودکار شامل یخساز صنعتی و ظرف برای ذخیره سازی آن در یک واحد هستند. آنها بزرگتر هستند و یخ بیشتری نسبت به مدل های معمول مصرفی شما تولید می کنند ، اما کوچکتر از یخساز صنعتی هستند. آنها در هر دو حالت پیکربندی زیر و پیشخوان هستند و در فضاهای تنگ از یخساز صنعتی جای می گیرند.

همانطور که انتظار دارید معامله این است که آنها به اندازه یخساز صنعتی نمی سازند و فضای ذخیره سازی زیادی ندارند. برای کافه ها یا کافه های کوچکتر ، ممکن است کافی باشد ، در حالی که فضای بیشتری برای سایر نیازهای آشپزخانه فراهم می کند. برای کافه های بزرگتر یا رستوران ها ، احتمالاً باید با یخساز صنعتی شوید.

برای نگه داشتن یخ باید یک سطل ذخیره سازی جداگانه بخرید. آنها بهترین گزینه برای هر آشپزخانه صنعتی هستند که باید بتوانند مقدار زیادی یخ را در دست داشته و آماده نگه دارند. آنها به سرعت مقادیر زیادی یخ تولید می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی به سطل ذخیره سازی که به اندازه دلخواه شماست متصل می شوند.

آنها فضای بیشتری نسبت به یخساز صنعتی اشغال می کنند ، اما ظرفیت بیشتری را در معامله فراهم می کنند. اگر هر روز به مقدار قابل توجهی یخ تولیدی نیاز دارید ، یک مدل مدولار احتمالاً بهترین یخساز صنعتی برای شماست.

فضایی بن:

اگر تولید یخ خود را با یخساز صنعتی انباشته اضافی افزایش دهید ، باید اندازه سطل آشغال خود را برای نگهداری یخ اضافی ارتقا دهید. تمام یخساز صنعتی دارای سوئیچ بن هستند که با رسیدن ظرفیت سطل آشغال ، تولید یخ را متوقف می کند. اگر چندین ماشین دارید که یخ را به سطل های زباله می اندازند، باید به اندازه ای بزرگ باشد که یخ را بدون اینکه خیلی سریع پر شود ، نگه دارد. شما به یخساز صنعتی احتیاج دارید که بتواند قابلیت انباشته شدن شما را داشته باشد و تولید یخ روزانه شما را افزایش دهد.

به عنوان مثال ، اگر یک واحد قابل جمع شدن 500 پوند برای تولید 1000 پوند یخ در روز اضافه کنید ، سطل یخساز صنعتی 600 پوندی نمی تواند یخ اضافی را در خود جای دهد. با پر شدن سطل آشغال هر دو دستگاه خاموش می شوند. دو برابر شدن سطل یخ به شما کمک می کند تا از یخساز صنعتی انباشته و با حجم زیاد بیشترین بهره را ببرید.

قابلیت سرویس دهی

از آنجا که واحدهای یخساز صنعتی روی هم انباشته شده اند ، انجام تعمیرات و تعمیرات معمول یخ ساز تجاری در دستگاه زیرین را دشوار می کند . این در نهایت می تواند طول عمر واحد پایین را محدود کند.

در یک واحد انباشته شده ، دستگاه بالا دسترسی به صفحه اواپراتور را در دستگاه پایین مسدود می کند و باعث می شود تمیز کردن درد ایجاد کند. تنها راه برای تمیز کردن صحیح دستگاه پایین ، حذف واحد بالایی است. یک تکنسین ماشین یخ نیاز به برداشتن و نصب مجدد ماشین برتر دارد که این کار آسان یا ارزان نیست.

درجه حرارت

واحدهای قابل انباشت ، دقیقاً مانند همه دستگاه های یخ پر حجم ، گرمای زیادی تولید می کنند و برای عملکرد صحیح به تهویه مناسب نیاز دارند. هرچه واحد بیشتری در یک فضا اضافه کنید ، گرمای بیشتری در گردش خواهید داشت. فضایی که دستگاه یخ شما در آن قرار دارد نیاز به تهویه هوا دارد تا دستگاه ها را خنک نگه دارد. دستگاه های یخ در اتاق های گرم برای تولید یخ باید کار سخت تری داشته باشند که می تواند با گذشت زمان دستگاه را خراب کند و شما را در کار یخساز صنعتی بسازد.

کابرد یخساز صنعتی:

برای نگه داشتن یخ باید یک سطل ذخیره سازی جداگانه بخرید. آنها بهترین گزینه برای هر آشپزخانه صنعتی هستند که باید بتوانند مقدار زیادی یخ را در دست داشته و آماده نگه دارند. آنها به سرعت مقادیر زیادی یخ تولید می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی به سطل ذخیره سازی که به اندازه دلخواه شماست متصل می شوند.

 

آنها فضای بیشتری نسبت به یخساز صنعتی اشغال می کنند ، اما ظرفیت بیشتری را در معامله فراهم می کنند. اگر هر روز به مقدار قابل توجهی یخ تولیدی نیاز دارید ، یک مدل یخساز صنعتی احتمالاً بهترین یخساز صنعتی برای شماست.

قیمت یخساز صنعتی:

یخساز صنعتی ارزان فقط به اندازه تعمیر و نگهداری ای است که دریافت می کند. دستگاه یخساز صنعتی از بسیاری از قسمتهای حیاتی تشکیل شده است که برای کارایی موثر آنها نیاز به نگهداری و نگهداری منظم دارد. وقتی این اجزای سازنده یخساز صنعتی نگهداری لازم را نداشته باشند ، خطر خراب شدن دارند. ترمیم برخی از قطعات اصلی هزینه زیادی دارد ، مانند کندانسورها ، اواپراتورها و کمپرسورها. هزینه تعمیرات می تواند به اندازه قیمت یخساز صنعتی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تجهیز گستر خاورمیانه تماس بگیرید. 4283-4437-021